poniedziałek, 10 lipca 2017

Sto Lat prosiaczku!!!


Przez całe zamieszanie ze szczeniakiem totalnie wypadło mi z głowy napisać post. Szczerze przyznaję się, że w tym roku totalnie zapomniała, ale 3 lipca 8 lat temu na świat przyszedł ktoś bardzo wyjątkowy.



Historię o tym jak Betii pojawiła się u mnie nie raz wspominałam, dlatego w tym roku sobie daruje. Obecnie Betiś ma już 8 lat i oficjalnie jest na emeryturze. Zasłużyła sobie na odpoczynek po tych wszystkich wspaniałych kilku latach.

Nauczyła mnie naprawdę wiele i zawsze będę jej za to wdzięczna. To dzięki niej wkręciłam się w psi świat i to dzięki niej obecnie w moim domu mieszka Owczarek Australijski, który był moim wielkim marzeniem. Co tu duzo mówić:  Tosiackzu mój kochany bądź zawsze taką, małą (hah 35cm w kłębie!) pozytywną czarną kuleczką i rozczulaj swoimi oczkami wszystkich dookoła. Mogłabyś tylko mniej żebrać o jedzenie i być mniej gadatliwą!!! Jesteś najlepszym spanielkiem na świecie i mimo swoich wielu wad kocham Cie nad życie. Sto lat prosiaczku i bądź ze mną jak najdłużej! :)

Zapraszamy na filmik, który powstał rok temu :


2 komentarze:

  1. Najlepszego. To jest naprawdę piekne jak psy potrafią zmienic nasze życie, na lepsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)