środa, 3 maja 2017

Hello May

Ostatnio wybrałam się z Dżiną pozwiedzać troszkę nowych miejsc w naszej okolicy i tam nam stuknęło jakieś 12km w endomondo :D Okolice mamy bardzo ładną, a ja planuje niedługo wybrać się tam z aparatem o ile pogoda pozwoli. Wracając z tej cudnej wycieczki zastał nas deszcz, a nawet grad i obie nieźle zmokłyśmy :D



Dziki dzik bardzo ładnie zachowywał się w nowych miejscach. Jedynie końcówka spaceru nie przypadła jej do gustu, bo jak to matka pozwoliłaś mi spacerować w deszczu :D
Poza długimi wędrówkami dłubiemy sobie motywację  na zabawki. Dżina zaczyna się super mocno przeciągać - ostatnim razem śmiało mogłam ją podnosić w powietrze szarpiąc się pluszakiem, więc mamy progress spory :)




W końcu i my doczekałyśmy się pullera, który swoją drogą Dżi naprawdę pokochała :D
Co prawda robiłam zakupy na papikową wyprawkę, ale Czekoladka też skorzystała troszkę.


Będę starała się wprowadzić tutaj ład i porządek, więc posty będą ukazywały się co miesiąc, a może i częściej? :)
Chociaż i tak z pojawieniem się w domu nowego członka rodziny przejdę na nowy adres bloga, ale o tym na pewno Was poinformuję wkrótce :)

Jeśli uda mi się załapać to w sierpniu będę uczestniczyła w seminarium agility z B.Luchowską.
Dlatego niecierpliwie czekam na ruszenie zapisów i mam nadzieję, że uda mi się zająć miejsce z piesem. Jak nie to na 100% wybiorę się jako obserwator :)



A na koniec Klakieros, który poczuł w sobie prawdziwego modela i stwierdził, że w sumie mógłby pracować w reklamach :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)