wtorek, 2 sierpnia 2016

Co nam ostatnio wpadło w łapki.

Ostatnio postanowiłam na maxa odświeżyć psią szafę i takim oto sposobem wpadło do nas sporo nowości.
A więc... zaczynajmy!




1.Szelki WhiteFox (guardy)
Właśnie dziś przyszedł do nas listonosz i przyniósł ostatnią rzecz, na którą czekałam.
Jest to prezent na urodziny Dżinalki - planujemy zacząć biegać a jeśli będzie dobrze nam szło pomyślimy nad sledami. 



2. Obroże z SuperDoga

Niektórzy ostatnio narzekają na to, ze firma się pogorszyła.
Ja dopóki nie zrobiłam dzś fot do posta nie miałam żadnych "ale".
Jednak patrząc na fotkę różowych owieczek "ale" samo nasuwa się na usta - dlaczego niebieska nić (i to jak przyszyta) zamiast różowe. Ale cóż. Obroże są do chodzenia 24/7 koło domu i do zajechania więc już nie będę jakoś bardziej narzekać.



3. Smycz Wild Woof

Co tu dużo mówić - jestem totalnie zakochana <3



4. Linka 8 metrów

5. Piłka z biedry :D

Must have każdego psiarza haha :D
Mamy i bardzo lubimy. No i wielki plus - JEST RÓŻOWA!!

6. Piłeczki
Czyli kolejne biedronkowe zdobycze. 

7. Bosh Fruites

Rzadko kiedy kupuję smaczki - z reguły ćwiczymy na karmę.
jednak czasem robię wyjątki.

8. Brit Premium

Skoro o zarciu mowa - obecnie piesy kończą wcinać brita z kurczakiem
ale tej używamo jako smaczków do treningów.


Na pewno po kilku miesiącach używania każdej z tych rzeczy na blogu pojawi się jej recenzja
także stay tuned! :D

7 komentarzy:

  1. Czekam niecierpliwie na recenzje, a wild woof, rzeczywiście wszystkie te akcesoria są cudne, a gdzie kupiłaś Bosh Fruites? wygląda jak joghurt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szelki są przecudowniusieńkie, chcę, chcę, chcę!


    Pamiętasz może kiedy kupowałaś sensorkę? Mam nadzieję, że nie przegapiłam, bo znowu wpadnę w depresję, że nie skorzystałam z takiej oferty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorek szelek genialny! A wild woof najlepszy! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo u mnie w psiej szafie też dużo ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ohoho, ile rzeczy :D ja też ostatnio p owiększych zakupach :P
    Zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)