czwartek, 16 lipca 2015

Wszystkiego Najlepszego Czekolado !

16 lipca 2010 roku na świat przyszła mała, brązowa, cudowna kuleczka.
Po raz pierwszy zobaczyłam ją kiedy miała zaledwie kilka dni.
Już wtedy wiedziałam, że Ona musi być moja.



Dziś ta mała kulka wyrosła na dużą torpedę.
Razem stawiamy czoła agility (na razie po domowemu, bo porządnych przeszkód brak, wiec korzystamy z hopek, tunelu i slalomu)




Coś tam ćwiczymy na mięśnie żeby zostać pakerę :D




Czasem potrafi być potworem...



... a czasem słodkim pieseczkiem....



... który kocha wszędzie wpychać swojego nosa.


jest też najlepszą modelką


Ale przede wszystkim jest MOJĄ DŻINĄ. 


16 komentarzy:

  1. Sto lat Dżina!!
    Życzymy dużo zdrowia i sukcesów!
    Pozdrawiamy K&F

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Dżinki!!!
    Za każdym razem, jak ją widzę u Ciebie na zdjęciach, przypomina mi się mój Rocky, który był też w takim brązowym umaszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Dżiny! :D

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielu świetlanych lat życzymy jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego i wielu sukcesów! :)
    Świetne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego! Wraz z Abi życzymy jeszcze więcej agilitowania i zostania pakerę czekoladką :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! :D Śliczne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas: zwariowaneurwisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam! :D
    Wszystkiego najlepszego Dżinko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)