niedziela, 28 czerwca 2015

Wakacyjne wyzwanie

Wakacje, wakacje, wakacje.
A więc mamy duuużo wolnego czasu, ale co zrobić żeby ten czas słusznie wykorzystać? Czasem przecież mamy tak, że potem marudzimy, że "aaa tylko zmarnowałam czas.", "mogłam zrobić więcej" itp.
Zmotywowana notką Magdy od Fibi <PROJEKT 62>  postanowiłam umieścić tutaj jakieś postanowienia i dążyć do ich realizacji. Nie ma to tamto. Bierzemy się w garść <z ręką na sercu przyznaję się, ze przez ostatnie 2 tygodnie miałam lenia i odpuszczałam za bardzo> i ćwiczymy.




Jako, ze ostatnio trafiłam na super promocję w naszej księgarni udało mi się kupić kilka książek nt. psów, a mianowicie :
  • "Jak rozmawiać z psem?" Sarah Whitehead 
  • "Wszystko o psach" Caroline Davis
  • "Ćwicz razem ze swoim psem" Karen Sullivan
A do tego książki, które już miałam, czyli
  • "101 psich sztuczek" Kyra Sundance i Chalcy
  • "Sekretny język psów" Heather Dunphy
Także czytamy, a potem bierzemy się porządnie do pracy :)
Swoja drogą na pewno w końcu pojawia się recenzję książek <i obroży od SuperDoga, ale wszystko w swoim czasie>.

NASZE CELE

- Bojaźliwość w stosunku do psów 
Może nie wiecie, bo rzadko o tym wspominam. Ostatnio zauważyłam, że Betka znowu boi się psów. Nie ważne czy to mały york czy wielki owczarek.
-Skupianie się w terenie
Zarówno Betka jak i Dżina mają z tym problemy. 

- Motywacja
Tutaj znowu Betka.
I to nasza wspólna wina.
Ale właśnie od tego jestem żebyśmy znowu wróciły na dobre tory :)

- Więcej socjalu!
To chyba najważniejszy punkt.
Z Betka zamierzam w końcu jeździć do naszego "miasta". Tylko musze uzbierać na transporter.

- Więcej ruchu!
A więc mniej siedzenia przed laptopem. 
Są wakacje, ładna pogoda, dużo wolnego czasu. Mam zamiar dobrze to wykorzystać i mieć co wspominać w deszczową jesień czy ponurą zimę.
Zdjęć też nie zabraknie.
Mamy zamiar dużo spacerować, ja mam zamiar pojechać w kilka miejsc niedaleko nas z aparatem. Spotkać się z kilkoma osobami, a może i nawet poznać nowych ludzi :)


Podsumowując

W te wakacje na pewno nie zabraknie nam wrażeń.
A ja będę starała się regularnie tutaj zaglądać co obecnie i tak nie jest bardzo możliwe, bo mam wirusa na laptopie i mnóstwo reklam sie ciągle włacza. Także nie mam jakoś szczególnej ochoty by co chwilę zamykać po 10 reklam.
No a na koniec nie pozostaje nam nic innego jak życzyć wszystkim udanych wakacji.
I oby i Wam udało się zrealizować zarówno te małe jak i duże plany :)



9 komentarzy:

  1. Życzymy Wam szybkich postępów w realizacji. ;3
    Same również zrobiłyśmy sobie listę wyzwań, natomiast o Projekcie 62 nie słyszałyśmy :'D Jesteśmy przystosowane do ciągłego planowania, bardzo satysfakcjonuje po ukończeniu wszystkich celów. - i to magiczne uczucie odhaczania punktów z listy ^^ -

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w projekcie ! :D
    Mam podobny problem z tym wirusem -,-
    miłych wakacji życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji planów! :D I również życzymy udanych wakacji.

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Konieczny transporter do podróży do miasta? Nie da się bez? :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca, bo to jeszcze zależy na jakiego kierowcę busa się trafi ;)
      Aczkolwiek to będą nasze pierwsze wycieczki i ja będę sie pewniej czuła majac ją w transporterze :)

      Usuń
  5. My również nie zamierzamy się owalać i tego samego życzymy Wam! ;)

    Pozdrawiamy,
    Gosia & Ruby

    ruby4x4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie życzymy udanych wakacji i odhaczenia wszystkich celów z Waszej listy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji znajdziesz tu: kundelekwiki.blogspot.com
    PS. Bloga daję do obserwowanych.
    Małgorzata&Wiki

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, marzę o książkach które kupiłaś i masz, a 101 psich sztuczek nigdzie nie mogę znaleźć, chyba źle szukam, zresztą one są drogie, a babcia, z którą mieszkam, nigdy w życiu nie pozwoliłaby mi kupić książki o psach. Ona twierdzi, że to wydawanie kasy na głupoty, właściwie mam trzy książki o psach, które wszystkie kupiłam w tajemnicy :/ . To na pewno wydaje się dziwne, że tak jest, a mam już 17 lat :D . Ale tak jest.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)