piątek, 3 kwietnia 2015

Ulubione teamy psio-ludzkie

Jako, że pogoda za oknem nie rozpieszcza, a na laptopa wkradł się jakiś wirus i niezbyt wiele rzeczy mogę na nim robić postanowiłam dodać posta z moimi ulubionymi psio-ludzko zespołami :D
 


1. Julita i Ray

Co tu dużo mówić? Kocham aussiki, a sposób pracy Julity i Rysia wręcz mega mi się podoba. To taki mega pozytywny team :D 


2. Natalia i Ginka Turbinka 

Mimo, że nie lubię pudlowatych cosiów to Ginka skradła moje serce już dawno. Razem z Natalia stanowią bardzo fajnie zgrany team. Dzięki nim mam motywację by dalej ćwiczyć ze swoimi szczurami :D



3. Zuza i Jessie 

Ten team uwielbiam za to, że mimo małego wzrostu Jessie jest wielka w swoich poczynaniach.
To też zasługa Zuzy, która świetnie się z nią potrafi dogadać.
Kto jeszcze nie zna super cziłały Jessie koniecznie musi ją poznać!



4. Emilia i Primo 

Co tu dużo pisać.
Rudy wymiatacz i Emilka to zdecydowanie mój ulubiony spanielowo-ludzki team :D


5. Zuza i Atom

Po prostu podziwiam Zuzę za wytrwałość i za chęci do pracy z Atomem.
Nie ma u niej wymówek "bo to haszczak". Pokazuje, że dzięki treningom można osiągnąć z psem wiele i niekoniecznie tym psem musi być border. Brawa dla niej i oczywiście dla Atomiszcza :D





Cóż na pewno znalazło by się jeszcze więcej takich teamów, ale postanowiłam wymienić tylko 5tkę, bo jakbym chciała więcej to bym wymieniała i wymieniała bez końca :D













7 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubię obserwować sportowe poczynania teoretycznie "niesportowych" psów, takich jak właśnie haszczaki, chihuahuy, yoreczki, twarde teriery, kundle... Mam szacunek do wszystkich którzy z takimi właśnie psami osiągają sukcesy.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczaczki, dzięki wielkie! :)
    atomiszczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo my? dziękujemy bardzo!! :D
    cockercollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkich wymienionych kojarzę i śledzie ich losy. :D Świetne teamy.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy bardzo ! Miło że komuś podoba się to co robimy razem ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuzka i Atom dają na prawdę czadu
    Zapraszam do siebie :)
    http://amazingsyberianhusky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)