sobota, 7 lutego 2015

Mini podsumowanie stycznia

Niby dopiero był początek roku, a tu mamy już 7 luty. Styczeń się skończył, więc pasowałoby go jakoś podsumować.

A więc co dłubałam z psami przez styczeń?

Z Betką głównie ćwiczyłam skupienie.  Przez styczeń spaniel się rozbrykał i zaczęła mieć problemy z koncentracją. Jakby jej się od Dżiny udzieliło. Na szczęście jest okej. Mała ma radochę z tego, że pańcia ma ferie i częściej coś razem dłubiemy. Pasowałoby zacząć naukę jakiś nowych sztuczek. Mam kilka pomysłów, ale zobaczymy jak to będzie :) 
Poza tym psinka mi się przełamała i na słowo "vault" odbija się od... praktycznie wszystkiego - od pnia drzewa aż do moich nóg. Te odbicia nadal perfekcyjne nie są, ale przecież to da się ogarnąć :)

Plamka na dole. Wybaczcie to obiektyw był brudny, a ja głupek nie zauważyłam.
Mimo to foto jakoś tak mi przypadło do gustu :)


Z Dżiną dłubię trochę więcej niż kiedyś. Pies chyba w końcu ogarnął, że mózg jest od tego żeby go używać <juupi>. Natomiast ja nauczyłam się jak żyć z psem, który ma wieczne ADHD. Cóż tak teraz sobie myślę, że gdybym miała porównać Dżinę do jakiejś rasy to chyba ma charakter zbliżony do border collie. Także jak nad nią udało mi się zapanować to nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych B|
A moja czekoladka ostatnio pozytywnie mnie zaskakuje :)
Dzisiaj po raz kolejny udowodniła, że jest moim prywatnym mistrzem. 
Od nowego roku nauczyliśmy się :
-cofaj
-daj głos
a obecnie ogarnęła, że ma 4 łapki, których może używać i to wcale nie jest takie straszne. 


W wakacje kiedy próbowałam ją przekonać do tego, że wejście na ławkę nie jest wcale takie straszne i trudne jej reakcja była mniej więcej taka 'Co ty ode mnie chcesz zła kobieto?! Zostaw mnie w spokoju! Ja nigdzie nie będę wskakiwać. Pfff śmieszna jesteś" no coś w tym stylu.
Dzisiaj spróbowałam znowu. A co zrobił Czekoladowy Potwór ? 
"Maaaaamo! Maaaaaamo patrz wskoczyłam! Wskoczyłam! Wskoczyłam! Ej Ty ale to fajne! Ja chcę jeszcze raz". Sucz wskakuje na ławkę ze wszystkich stron i obie przy tym mamy ubaw.

Patrząc na to  jak moja współpraca układała się z nią w wakacje, a jak jest teraz śmiem twierdzić, że obie - zarówno ona jak i ja - zrobiłyśmy duże postępy. 


Zjarana Dżina - weź tu zrób psu normalne zdjęcie :D





10 komentarzy:

  1. Przyjemne podsumowanie.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękne psiaki :) I naprawdę sporo się nauczyłyście w jeden miesiąc, jestem pod wrażeniem. Trzymam kciuki za Wasze dalsze sukcesy!

    Pozdrawiamy, Kasia i Cookie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiamy Agata i Milka :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podsumowanie ;)
    Wiele nauczyłyście się przez ten miesiąc, oby tak dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie świetne! :) Gratulacje z powodu sukcesów w szkoleniu! :) Moje psy kochają włazić wszystkimi czterema łapami na przedmioty, bardzo przydaje się to przy ważeniu :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia!
    Świetne podsumowanie stycznia!

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję postępu z ławką :-) Nie ma nic fajniejszego, jak właśnie takie przezwyciężenie strachów... :-)
    Mieliśmy podobnie, gdy po świętach na weekend gościł u nas szczeniak mojej mamy - wtedy 4 miesieczny nowofunland. Jako, że aby dotrzeć do naszej sypialni trzeba wejść po schodach, a wszystkie psy śpią właśnie tam... to maluch napotkał problem. Schody były przerażające! Podejrzewam, ze chodzi o skrzypienie i brak podstopni (widac ziemię między nimi) - no ale rad nie wola, trzeba było się przełamać. Okazało się, że najlepszy sposób na młodocianego niufka to... chlupanie w misce z wodą na piętrze :D Dzieciak wstał na łapy i jak gdyby nigdy nic wlazł na górę.
    A potem - tak jak Twoja - łaził po schodach w ramach pokazania, jaki to on jest dzielny :D

    Pozdrawiamy!
    Śledź też pies

    OdpowiedzUsuń
  8. My sobie dłubiemy we wszystkim, szczególnie w wykonywaniu komend na odległość :P ja w oknie, Nando na polu :D a zmusiła mnie do tego choroba. :) Idzie nam bardzo ładnie i już nie pamiętam, kiedy ostatnio 'pokłóciliśmy się' ;) Od miesięcy dogadujemy się bez słów, czego Wam życzymy! :)

    Gratuluję sukcesów ! Zdjęcia sią piękne, szczególnie ostatnie.

    Pozdrawiam i zapraszam do nas! :)
    nandoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w nowym roku! ;)

    Zapraszam do mnie: http://myflyingcavalier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne pozy do zdjęć ;) przynajmniej są oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)