czwartek, 1 stycznia 2015

POSTANOWIENIA NOWOROCZNE

Jako, że mam kilka postanowień noworocznych postanowiłam je tutaj zapisać.
Dzięki temu mam nadzieję, że jeszcze bardziej będę starała się je zrealizować.
W razie gdybym za bardzo marudziła, że 'tego się nie da" 
proszę skopać mi tyłek :D

A wiec zaczynamy.

POSTANOWIENIA NOWOROCZNE:

1. Nie odkładać nic na później!
2.W pełni korzystać z każdego dnia.
3.Przeczytać min. 1 książkę w miesiącu (przepraszam za nie psie, ale chciałabym już mieć wszystko w jednym miejscu :D )
4. Nigdy się nie poddawać.
5. Kupić nowy obiektyw 
6.Poprawić umiejętności fotograficzne 
7. Żadnych wymówek!
8. Być otwartym na nowe znajomości.
W 2014 poznałam wiele fajnych osób i mam nadzieję, że w tym roku rownież poznam :)
Ostatnie i chyba najważniejsze :
9. Być po prostu szczęśliwa.

Chcę żyć w tym roku tak bym na koniec grudnia mogła śmiało powiedzieć, zę 2015 był udanym rokiem.
Miejmy nadzieję, że się uda. 


12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne postanowienia :)
    Życzę ci aby wszystkie się spełniły ;p Polecam wyzwanie książkowe, miałam się na nie zdecydować ale moja biblioteka paru książek nie posiada ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko jedną książkę w miesiącu? No wiesz! Po co się tak ograniczać! Zapraszam Cię tutaj: https://www.facebook.com/events/315561018642822/?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. minimum jedna :D
      Bardzo lubię czytać, ale w tamtym roku kiepsko było u mnie ze znalezieniem czasu na czytanie ksiażek. Do wyzwania dołączyłam i zobaczymy jak to będzie. Obecnie zaczęłam go nawet realizować zaczynając czytać autobiografię :D

      Usuń
  3. To zdjęcie jest świetne! <3

    Co do postanowień - uwielbiam czytać takie wpisy i Twój też przeczytałam z przyjemnością, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Inne plany niż zwykle się pojawiają na blogach, no ale trzymam kciuki by się udało!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie mam nadzieje ze uda Ci się zrealizować plany. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nabieram coraz to większej dawki motywacji przez te posty! :D
    Powodzenia w realizowaniu Waszych postanowień oraz najserdeczniejsze pozdrowienia dla Ciebie i Twoich modelek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć ci powodzenia, obyś za rok stwierdziła że wykorzystałaś ten rok 100% i niczego nie żałowała.
    Super zdjęcie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w realizacji postanowień! :)
    Śliczne zdjęcie, bardzo je lubię *u*

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia!

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w wytrwaniu! :)

    PS.Jeśli będziesz miała ochotę dałam się namówić na zabawę w złote myśli blogowe - tutaj też zaproponowałam i Ciebie :)

    http://www.myheartchakra.blogspot.com/2015/01/punkt-odniesienia.html#more

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)