niedziela, 4 stycznia 2015

Libster Blog Award :)

Zostałam nominowana do LBA przez znanego Wam (a jeśli jeszcze go nie znacie to już szybciutko wchodzić ! ) bloga Heart Chakra  :)


Zasady są proste :
Nominacja do zabawy jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała a następnie nominować kolejne 11 osób ( informując ich o tym) oraz zadać im 11 pytań. Nie można nominować osoby którą Cię nominowała.

A więc zaczynamy :

1.Kawa czy herbata ? 

Zdecydowanie herbata :)
Szczególnie taka z miodem, mhmm pycha - ideał na zimowe wieczory !

2. Ciche 'guilty pleasure ' ? 

Hmm myślę, że szczególnie słodycze. 
Mimo, że mam pełną świadomość, że istnieje milion lepszych przekąsek od tego (jak np. owoce) zawsze gdzieś tam znajdę cukierka i go zjem. A kolejnym minusem tego są częste wizyty u dentysty, których przecież nikt nie lubi ;)

3.Jak wygląda Twój wymarzony weekend ?

Co tu dużo mówić. Marzy mi się weekend w Annówce. Miejsce określane psim rajem.
Chciałabym pojechać tam i nauczyć sie nowych rzeczy dotyczących pracy z psem, a w dodatku spędzić miło czas i móc spotkać się ze znajomymi z blogów osobiście :)

4.Dlaczego Twój pies ma akurat tak na imię ?

Betii - jej imię wzięło się od brzyduli Betii ;p
Gdy ją tylko zobaczyłam stwierdziłam, że jest taką małą, czarną paskudą.
Nadal nią jest z tą różnicą, że teraz ta paskuda jest troszkę większa i bardziej uparta.

Dżina - szczerze to sama nie wiem skąd mi się to wzięło :p
Może to z tego, że jak byłam małym dzieckiem miałam swoje zwierzątka (coś w tym stylu - KLIK )
Był tam mały, brązowy szczeniak. Nazwałam go Dżina. Od tamtej pory zawsze marzyło mi się mieć w domu swoją prawdziwą czekoladę. Jak widać moje marzenie się spełniło i teraz mam swoja prawdziwą Dżine :)

5.Najlepsza decyzja w wychowaniu psa ?

Najlepszą decyzją było ogółem wzięcie się za pracę z psem. pierwsze kroki są najtrudniejsze. 
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że dużo zrobiłam w tym kierunku, ale jeszcze więcej muszę zrobić żeby było dobrze :)

6.Najgorsza rzecz, którą bezmyślnie nauczyłaś psa? 

Jedynym najgorszym błędem, którego nauczyłam swoje psy jest to, że mogą się słuchać rodziców.
Ja, a moi rodzice to dwie różne bajki. Oni zupełnie inaczej wyobrażają sobie wychowanie psa i za dużo pozwalają. To są moje psy, za które ja jestem w pełni odpowiedzialna i uważam, że rodzice nie powinni się wtrącać w ich wychowanie, bo naprawdę wiem, że oni nie mają wiele pojęcia o psach. Za to ja przez kilka lat zdobywałam swoją wiedzę przyglądając się różnym osobom (a także przez własne doświadczenia i błędy ) i może też nie wiem wszystkiego, ale wiem więcej niż oni :)

7.Na co nigdy nie pozwoliłabyś psu ?

Przejawy agresywności. Wiem, że są takie osoby (nawet w mojej rodzinie), które uważają że pies obronny powinien przejawiać agresywność nawet do innych psów i to UWAGA podczas zabawy czy zwykłego spotkania. My psiarze wiemy, że tak nie powinno być, bo przecież pod pojęciem PIES OBRONNY, a PIES AGRESYWNY widnieją pewne różnice ;)

8.Popisowa komenda/sztuczka która zawsze będzie zrobiona na stopro ? 

Z Betką naszą ulubiona sztuczką jest zdecydowanie chodzie na stopach. 
Sucz bardzo lubi kłaść łapki na moje stopy i iść.
Dużo mnie nerwów kosztowało nauczenie tej sztuczki, ale widać warto było :)

Z Dżiną natomiast są to zmiany pozycji. Nie dość, że robi to z taką szybkością to jeszcze z taką radością :) Zdecydowanie wiem, ze zawsze robi to na stopro, a nawet i więcej :)

9.Rasa, której nigdy nie chciałabyś mieć ?

Moja pierwsza myśl - BORDER COLLIE !
Nie mam nic do właścicieli tych psów jak i do samych psów, ale dla mnie jest to zbyt słaba pod względem psychiki rasa psa ;)

10.Co zabierasz ze sobą na treningi ?

Przede wszystkim duże poczucie humoru :)
To czy psu uda się wykonać jakąś sztuczkę/komendę czy nie, nie jest szczególnie ważne chociaż wiadomo właśnie po to są treningi. Najważniejsze jest by razem dobrze się bawić :)
Poza tym smaczki, które służą za nagrodę.

11.Najbardziej irytujące pytanie wśród psiarzy ?

Ot dobre pytanie !
Najbardziej wśród pisarzy irytuje mnie zachowanie, gdzie np. zobaczą na facebooku zdjęcie psa skaczącego przez niebezpieczne, zdecydowanie za wysokie przeszkody. Zamiast spokojnie napisać komentarz i wytłumaczyć właścicielowi psa co robi źle i dlaczego to większość tych dzieci (bo osobami dorosłymi - nie oszukujmy się - nazwać ich nie można ) zaczyna kłótnie i wyzywanie się w komentarzach. Przykre.



A Dżinale pokazują wszystkim jezyk :D


To teraz pytania ode mnie :

1.Od kiedy interesujesz się kynologią/tudzież po prostu psami ?
2.Jaki był Twój pierwszy pies?
3.Zima czy lato ?
4.Masz jakiegoś ulubionego psiego bloga, na którego z chęcią zaglądasz?
5.Czy jest osoba na której się wzorujesz?
6.Od kiedy masz bloga ?
7.Czy wyobrażasz sobie przyszłość bez psów ?
8.Jaką rasę psa chciałabyś kiedyś mieć i dlaczego ? 
9.Czy popełniłaś kiedyś jakiś błąd w wychowaniu psa, którego żałujesz, ale dzięki niemu czegoś się nauczyłaś ? 
10.Czy posty na blogu piszesz bardziej dla siebie czy dla czytelników ? A może i to i to ?
11.Jakiej muzyki słuchasz na co dzień ?

A nominuję do zabawy :
Mundkowa Ferajna  - widząc Lole nie sposób się nie uśmiechnąć ! :)
Atomiszcz - czyli po prostu wymiatający haszczak :D
Berneński Świat - Nominuję Karolinę co by zaczęła częściej pisać na blogu :D
Border, ale terrier - co tu dużo mówić - border terrier jedyny w swoim rodzaju
FlyTeam - bardzo lubię Majkę, a Flow też już jestem zakochana.
Life with Rudi - czyli życie w rudych barwach. Hani też nominacja nie ominie.
WHITE EYED HUSKY - czyli cudny haszczak i blog ze świetnymi zdjęciami :)
Kentucky - jako, że to moja ulubiona rasa nie może zabraknać bloga o oziku ( i to jeszcze jakim ;) )
Grzeczni podopieczni  - zapraszam i do Nich :)
FIGA - to jeszcze blog o wymiatajacej Fidze :)
Chila - czyli jeden z nielicznych blogów o ON'kach an które zaglądam.


No to miłej zabawy wszystkim :)





6 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi. :) i pytania również fajnie ze zachęciłas Karolinę i Hanie do pisania na blogu. :)

    Pozdrawiamy
    L&S

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wzięłaś udział, super wyczerpujące odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo ładne odpowiedzi podoba mi się odpowiedź: Najbardziej irytujące pytanie wśród psiarzy ?
    Ale wiele ludzi tego nie rozumie cóż...
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałyśmy was http://wpsimswiecie.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)