piątek, 30 stycznia 2015

LBA cz. 2

Zasady chyba każdy już zna ( a jeśli nie to odsyłamy TUTAJ ). Tym razem zostałyśmy nominowane przez Zuzę . Dziękujemy za nominację, a oto nasze odpowiedzi : )

1.Jak Twoja rodzina reaguje na Twoją pasję. która często jest uważana przez nieobeznanych ludzi za dziwną ? Czy wspiera Cię w dążeniu do wyznaczonych celów w psim temacie?

Może gdzieś tam w środku cieszą się, że mam jakąś pasję i kocham psy, ale jakoś zbytnio tego nie okazują. Bardziej wspierają mnie co do pasji fotografowania niż do psów aczkolwiek starają się i to doceniam :)

2. Ulubiona firma szyjąca obróżki/szelki/smycze ?

SUPERDOG : )

3.Czy masz jakieś plany dotyczące powiększenia swojego psiego stadka w przyszłości ? Jaką rasę chciałabyś mieć pod swoim dachem?

Plany są aczkolwiek bardzo odległe :)
Na pewno to będzie auusie i jeszcze planuję na później później drugą rasę, ale to już mała tajemnica, bo nie chcę zapeszyć.

4.Czy oprócz psów interesują Cię jeszcze inne zwierzęta? Jakie?

Od dziecka lubiłam koty, więc zawsze jakiś kociak w domu jest co przyczyniło się do tego, że koty też bardzo lubię.

5.Teraźniejsze must have dla psa?:)

Czas.
Właśnie zaczęłam ferie, więc ten wolny czas nam się przyda, bo przez szkołę mam go bardzo mało.

6.O jakiej tematyce interesują Cię seminaria? Byłaś na jakimś?

Na żadnym nie byłam, bo nie mam jak obecnie. Gdybym miała jechać na pewno byłoby to seminarium nt. motywacji i sztuczek ;)

7.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga dotyczącego Twoich psów?

Chciałam mieć gdzie opisywać to wszystko co robię by za kilka lat móc do tego wrócić.

8.Najzabawniejsza sytuacja z udziałem Twojego psa to,,, ?

Chyba najbardziej mnie bawiło jak Dżina kiedyś biegała jak szalona po podwórku i nagle zobaczyła za płotem konie. Rozpędziła się i przeskoczyła płotek do ogródka, a potem nie wiedziała jak ma z powrotem go przeskoczyć i musiałam ją przenosić na rękach ;p

9.Ulubiony internetowy sklep zoologiczny to... ? Wolisz kupować przez internet czy stacjonarnie?

Jako takiego nie mam ulubionego sklepu internetowego ;p 
raczej jestem z tych osób, które wolą kupować stacjonarnie.

10.Sztuczka, której chcesz najbardziej nauczyć swojego psa to...?

Nie mam.
Jedyne czego chcę nauczyć psa to żeby Dżina w 100% ogarniała swoje emocje. 

Sztuczek uczymy się tych co wpadną nam do głowy i nie mam jakiejś listy czego nauczyć psa :)






4 komentarze:

  1. Podoba mi się to pierwsze zdjęcie :) Jest świetne!:)
    Jeśli można chciałabym zaprosić na mojego bloga:
    http://mojpiesvicky.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :)
    + fajne zdjęcia ;D takie wiosenne ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe odpowiedzi! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne odpowiedzi. Zapraszam do mnie: http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)