niedziela, 7 grudnia 2014

Milion słodkosci na jednym zdjeciu + aktualności :)


Betka ostatnio pięknie pracuje. Codziennie po szkole staram się do niej wychodzić i ćwiczyć. Ciągle coś tam szlifujemy ze starych sztuczek i staramy się uczyć jednej nowej ale jakiej ? Dowiecie się jak już się nauczymy :) Poza tym ostatnio fajnie zaczęło jej wychodzić odbijanie się od moich pleców - co prawda do profesjonalnego odbicia jeszcze nam daleko ale dla nas to zawsze coś. Trzeba ćwiczyć by dojśc do perfekcji ale przede wszystkim najważniejsza jest w tym zabawa :)

Dżinal jak to Dżinal. Zawsze mnie pozytywnie lubi zaskakiwać. Ostatnio coraz fajniej idzie jej trzymanie czegoś w pysku. Ćwiczymy też cofanie i inne ćwiczenia na świadomość zadu i tylnych łapek. Coś tam zaczyna ogarniać. Wszystkie komendy zawsze robi jak torpeda. Ot cały Dżinal :)

Niestety nie mam nowych zdjęć, bo miałam się wybrać w weekend ale nie było mnie w domu, a poza tym jestem chora i ledwo co mogę mówić.

9.12-11.12 piszę próbne testy, więc chwilowo będę miała mniej czasu dla psów. To ten jak chcecie możecie trzymać za mnie kciuki żeby jakoś tam w miarę mi to poszło :D


Do następnego posta (bedzie dłuższy, bo nie mam siły wiecej pisać. Jedyne o czym marzę to pójśc spać) :)


P.S wystarczy kliknąć w zakładkę FACEBOOK a przeniesie Was na naszego fejsbóczka ^^

7 komentarzy:

  1. Gratuluję postępów! Oby tak dalej! Śliczne zdjęcie *.*
    Życzę dużo zdrowia ;)

    Pozdrawiam!
    http://poprostuzuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie. *0*
    Oczywiście życzę powodzenia, ale...
    Piszecie testy przez miesiąc? o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyfry mi się pomyliły bo byłam Zmęczona i późno posta pisałam;) 09.12-11.12 :)
      I dziękuję :)

      Usuń
  3. Powrotu do zdrowia ! :)
    Gratulujemy Wam z Noriskiem postępów- oby tak dalej ! :)
    Życzymy powodzonka ta testach :)
    Cudne zdjęcia <3

    Serdeczne pozdrowienia
    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcie aż chce się ucalowac w sam nos:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe co to za sztuczka. Ja też będę pisać egzaminy, powodzenia !

    Pozdrawiamy Weronika i Pikuś !
    beagle-pikuś.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję postępów :-)
    Piękne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)