poniedziałek, 15 grudnia 2014

.

Miałam napisać post podsumowujący ten rok i dodać go przed samym końcem 2014 ale...


Ostatnio mam mało czasu dla psów. Dzisiaj znalazłam go aż nadto, bo wcześniej wróciłam ze szkoły, więc skorzystałam z pogody i trochę z nimi poćwiczyłam.
Cóż nie spodziewałam sie żadnej rewelacji, bo jak to po tylu dniach kilkuminutowych ćwiczeń albo i nawet nic 'nierobienia' psie mózgi nie będą myślały. No ale wyciągnęłam tunel, slalom, smaczki. Na pierwszy ogień Betka. Mój mały czarny spanielek tak pomykał przez nasz mini tor przeszkód z taką radością na pysku, że sobie tego nawet nie wyobrażacie <3
Teraz naprawdę widzę, że to jej sprawia największą radość, więc nie ma mowy by na wakacje nie zrobić nowych przeszkód. Potem podstawowe komendy - ślicznie <już nawet nie mamy problemów z warowaniem <3 >. No i na koniec sztuczki, które też cudownie wykonywała. Jestem z niej bardzo dumna !


Dżina cóż tutaj jeszcze bardziej myślałam, że nie będzie używała mózgu, bo ostatnio nawet nie mam czasu żeby porządnie ją wybiegać. Na początek podstawowe sztuczki. Jej zmiana pozycji jest fenomenalna *.* Potem nasza mała zmora - tunel. Na razie ogarnia, że na komendę ma przejść ale trzeba poćwiczyć nad szybkością, bo ona sobie spaceruje w środku. Potem jakieś trudniejsze sztuczki i ćwiczenie komendy 'trzymaj" cóż może kiedyś jej to w konću wyjdzie porządnie :D Na koniec nasza już dośc większa zmora "cofanie" o ile fajnie ogarniała, że trzeba zrobić krok w tył tak robiła to siedząc. No cóż ona ma dośc nietypowe sposoby wykonywania sztuczek xD
No ale jak Olcia pokazała, ze ma 4 łapy i ma stać cofając się Dzina załapała! Tak cudownie robiła dziś cofanie, że jestem mega mega dumna z pieska ! <3

Podsumowując dzisiejszy dzień na plus! Oby więcej takich dni!

Na koniec zdjęcia (z dzisiaj nie mam ale jakieś nowości z ostatniego weekendu są ;) )





4 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia!
    Dźina w końcu załapie tunel to mądry pies :).

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby przyspieszyć wychodzenie z tunelu można już stojąc na wylocie wyrzucić zabawkę do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbujemy ! :)
      Aczkolwiek u nas zabawki są rzadko używane, bo psy rzadko się nimi bawią. Coś tam próbujemy dłubać w nakręcaniu na zabawki ale kiepsko idzie.

      Usuń
  3. Super foty !!
    e to psiaki się wyszalaly i wgl xp ja dzisiaj miałam szybciej wrócić do domu ale mam lekarza o 16 xd juz niedługo wolne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)