niedziela, 28 września 2014

Żyjemy!

Hoho trochę dawno tu nic nie pisałam, ale jakoś nie było na to czasu, a jak już czas był to weny nie było. Dzisiaj zanim wyjdę na spacer z Betii mam jeszcze trochę czasu, więc postaram się coś napisać :)


Ostatnio pogoda nas nie rozpieszczała - ciągle deszcze, deszcz i deszcz. Typowa jesienna pogoda ;/
A w dodatku w szkole masakra, codziennie 7 h a czasem jeszcze po 7h mam dodatkowe lekcje, więc do domu wracam i jest już ciemno.


Mimo wszystko w weekendy staram się cały swój wolny czas poświecać psom. Dzięki temu Betii nauczyła się już robić vaulty od drzewa (no jeszcze trzeba dopracować ale to zawsze coś :3 ). A Dzinal powoli ogarnia swoje emocje. Także oba psiaki na duży plus mi się zmieniają :) 

Nie pisałam też dlatego, że nie miałam nowych fot. Na weekend miałam możliwość użyczenia lustrzanki od siostry, więc kilka fot mam. Niedługo też szykuje się dal Was sztuczkowy filmik :3
także cierpliwości - powinien pojawić się 20-30 października ^^

Mistrz zdałnionych min :3


Poza tym codziennie staramy się robic to co już psy umieją żeby dalej to szlifować :)
Czasem mnie zdenerwują tak, że mam ochotę ich udusić ale to nic i tak kocham te mordy :3




5 komentarzy:

  1. Gdybyś ty wiedziała jaka jestem czasem zła na Fionę, ugh... brak mi słów. Śliczne zdjęcia. Gratuluję postępów w vaultach. Czekam na filimk!

    Ps. Wiesz coś na temat tych zawodów w agility w Lublinie?

    H&F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze będą 12 października tylko nie wiem dokładnie od której.
      Nie orientowałam się za bardzo, bo jednak chyba mnie nie będzie. Szkoda bo bardzo chciałam byc no ale akurat tak wypadło i nie bardzo ten termin mi pasuje ;)

      Usuń
    2. O to szkoda :(, ale ja chba się wybiorę :).

      Usuń
  2. Dobrze, że u Was wszystko gra:) tylko odzywajcie się częściej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)