poniedziałek, 1 września 2014

Nowe plany, nowe obroże, nowy rok szkolny, czyli trochę nowości : )

Zbierałam się żeby napisać tego posta wcześniej ale jakoś się zebrać nie mogłam. Otóż wakacje się już skończyły, a co za tym idzie będę miała mniej czasu żeby tutaj pisać i żeby zajmować się psami. Idę teraz do 3 gimnazjum, więc na pewno będzie urwanie głowy z nauką, bo chcę jak najlepiej napisać test..

Kilka dni temu przyszły do nas nowe SUPERDOGowe  obroże. Ich recenzja pojawi się po dłuższym użytkowaniu. Jak na razie mogę powiedzieć, że jestem z nich zadowolona, bo wczoraj Betka sobie pływała w rzece, a obroża super szybko wyschła ! :)




wybaczcie za jakośc zdjęć ale tylko takie mam na dysku :/

Nowe plany mamy - skupić się głownie na nauce nowych sztuczek, bo od kilku dni mam lenia i jedynie powtarzam z psami wszystko. Kilka razy poćwiczyłam z Dżiną wchodzenie na moje kolana (ałć moje kolana [*] ) i w miarę jej to wychodzi.
Z Betką ćwiczymy chodzenie przy nodze i ładne chodzenie na smyczy. Jakaś tam poprawa jest :)

Wczoraj gdy szłam sobie dróżką przy rzece spuściłam B. ze smyczy i ładnie w 100% się odwoływała.
Dzisiaj też idę tą samą trasą tylko że wezmę smaczki to sobie poćwiczy psinka w rozproszeniach ^^

Poza tym wczoraj była u mnie ciocia z dziećmi i dziadkowie. Ćwiczyłam z Betką, a oni mi się przyglądali i mnie chwalili - muszę przyznać, że było mi bardzo miło :)

Ale żeby nie było, że Betii to Betii tamto to muszę też powiedzieć, że jeszcze kilka tygodni wcześniej to Dżina pokazywała sztuczki mamy koleżankom i byli nią zachwyceni a jeszcze bardziej podziwiali mnie, że mam tyle cierpliwości do tych psów- co racja to racja. Przy szkoleniu cierpliwość jest najważniejsza :)

Mam też byle jakie zdjęcie sylwetki Dżiny ale wstawię je tu żeby się pochwalić :D
Mega mi się jej figura podoba. 

Teraz jest mega wyleniała i wygląda jak jakiś wypłosz :v

A teraz spadam na spacer. Wezmę aparat to może coś tam pstryknę przy okazji. 
Będę starała sie przynajmniej raz w miesiącu tutaj naskrobać ;)


5 komentarzy:

  1. Ja też teraz idę do 3 gimnazjum. Obydwie obroże są śliczne, świetna figura dżiny.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : beagle-pikus.blogspot.com

    W&P

    OdpowiedzUsuń
  2. Meggga jest ta twoja Dżina ! pozdrawiam !

    Obserwuję i liczę na to samo ;) zaobserwować możesz mnie na smaym dole..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jaka Dżina jest śliczna ★

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna Dżina :)
    Zuzia akurat jak przychodzą goście jest tak śpiąca, że sztuczki nie wyglądają jakoś spektakularnie xD
    Czekamy na recenzję obroży!

    Pozdrawiam!
    http://poprostuzuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post! :)
    Ja także czekam na recenzje tej obroży. ;)

    Zapraszam:
    mojpiesvicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)