piątek, 8 sierpnia 2014

Większa połowa wakacji za nami.

Nawet nie wiem kiedy zleciał lipiec, a tu zanim się obejrzę będzie już połowa sierpnia. Szkoda, ze wakacje tak szybko lecą : / 

Na szczęście sierpień okazał się dla nas lepszy niż lipiec, bo coraz bardziej wdrażałam swoje plany w życie :)
Z Betką codziennie spaceruje po 5-6 km wieczorem gdy już się robi chłodniej. Przy okazji czasem wstępuję nad rzeczkę i psinka sobie pływa. Na łąki ostatnio nie chodzę, bo te wszystkie robaki żyć nie dają : /

Zdjecie stare, bo jeszcze z tamtych wakacji :)

Przez to, że pogoda jest okropna (za gorąco) z Betii praktycznie nic nie robię, bo i mi się nie chce i sucz też nie. Z Dżiną za to ćwiczę samokontrolę, bo psina nie za bardzo umie opanowywać emocje i chciałaby zrobić wszystko na raz : x

Zdjęc Betii i Dżiny nowych nie mam, ale mam kilka fot ze spaceru z Izą (sąsiadką) i jej psem - Furią 









Planuję wybrać się na spacer z Izą, Furią i Betką ale nie wiem kiedy to nastąpi. Najpierw muszę zobaczyć czy Furia nie bedzie się agresywnie zachowywała do B. bo czasem zdarza jej się agresywne zachowanie do innych psów. Za to Betii wiem, że będzie grzeczna, bo do innych psów nic nie ma nigdy. 

Mam już kilka scen do filmiku jesiennego ale zanim on powstanie to jeszcze trochę zejdzie : D

To by było na tyle.
Życzę udanej drugiej połowy wakacji :)
Pozdrawiam Ola&Dżina&Betii




5 komentarzy:

  1. Niestety czas ucieka szybko zwłaszcza kiedy jest na dobrze:-)
    Obecnych spacerów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wakacje mijają zbyt szybko :( Bardzo ładne zdjęcia
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : beagle-pikus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety wakacje nie czekają (nie to co szkoła :/). Żałuję, że szybko wszystko leci, ale jakby na to nie patrzeć lipiec spędziłam dość aktywnie. W sierpniu jak na aazie się obijam, ale muszę się zmpobilizować :). Śliczne zdjęcia.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też są wielkie upały.. Ale burze także bywają.
    Czekam na nowe posty ^^ Dodaję do obserwowanych, będę wpadać i komentować :P

    Pozdrawiam i zapraszam do nas: nandoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, wakacje strasznie szybko lecą... Aczkolwiek ja mam od połowy Maja :D Zdałam wszystko wcześniej, a mogłam nawet w styczniu. Fajne zdjęcia:) Zapraszam na konkurs u nas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)