czwartek, 31 lipca 2014

Wakacyjne pływanko :)

Wczoraj chodząc z Betką tą ścieżką co zwykle natknęłam się na rzekę. Tzn. ja wiedziałam od dawna, ze tam płynie sobie rzeka ale jakość nigdy bliżej nie podchodziłam, a wczoraj idąc drogą (to taka jakby polna droga z dala od ulicy przy domkach jednorodzinnych) Betka pociągnęła mnie do rzeki. Jako, że miałam tylko 2,5 metrową smycz musiałam podejść praktycznie pod samą rzekę żeby psinka mogła wejść ale dałam radę :)
Musimy się też pochwalić, że Betka właśnie wczoraj pierwszy raz zaczęła sama z siebie pływać!
W takich chwilach cieszę się, że mam małego psa bo wystarczy większa rzeka aby mogła popływać (Dżinie to ta woda sięgałaby co najwyżej do połowy łap xD)







Sama się zdziwiłam, że woda w tej rzece jest czysta ;o 
Jakoś nigdy na to uwagi nie zwracałam chodząc tą drogą a tu proszę takie miłe zaskoczenie. 
Dzisiaj również się tam wybierzemy tylko tym razem wezmę długą smycz, żeby B. miała więcej swobody. Zabiorę również smaczki to sobie trochę poćwiczymy w rozproszeniach. 
Przy okazji pójdziemy na łąkę, bo niedaleko rzeki jest taki fajny placyk :D
Aparat tez wezmę (ahh zalety zwykłej cyfrówki - mieści się do kieszeni xD)


Szczęśliwy pies = mokry i brudny pies <3


5 komentarzy:

  1. Fajnie, że znalazłaś taką rzeczkę, a wiesz jak się ona nazywa.

    Ps. Bywasz czasem w Nałęczowie?

    H&F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest albo Sanna albo Tuczyn nawet nie wiem ;p
      W Nałęczowie rzadko bywam ale bywam :)

      Usuń
    2. To musimy się kiedyś spotkać. Koniecznie ja mieszkam jakieś 15 minut drogi od Nałęczowa i 15min od Lubina. Słyszłaś o giminie Jastków?

      Usuń
  2. Szkoda, że Bona za żadne skarby nie chce pływać. Wchodzi tylko, żeby zmoczyć podwozie. Ech... wszystkim zazdroszczę pływających psów ;-)
    Pozdrawiamy, Asia i Bona
    http://piesoswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę ! Czemu u mnie nie ma takich fajnych miejsc na spacery ? - spacery tam muszą być super :)
    Mój pies jeszcze nigdy nie pływał- przyczyna jest prosta: pobliska rzeka (i jedyna w okolicy) jest za płytka i ma za szybki nurt :/

    Serdecznie pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do nas :)
    http://zakochanewpsach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)