środa, 11 czerwca 2014

Zdjęcia i nie tylko :)


Na początek dobre wieści !
Aparat wrócił z naprawy! <3
Czego efekt widzicie powyżej ^^


Drugą ważną sprawą jest to, ze w końcu wzięłam się w garść i zaczęłam COŚ robić z psami. A konkretnie to staram sie choś 5 minut dziennie z nimi ćwiczyć żeby nie zapomniały co i jak. Ćwiczyłabym dłużej, ale upały na to nie pozwalają. 
Betka i Dzina mimo okropnej pogody chętnie ćwiczą i się bawią. Dziś nawet Dżin chciał mnie staranować, bo siedziałam na ziemi, a ta biegała wokół mnie aż w pewnym momencie nie wyhamowała i wpadła centralnie na mnie. Ałć ! 

Czy te oczy mogą kłamać ? ^^


Jak widać na zdjęciach ten mój brzydal wcale taki brzydki nie jest. Ahh ja skromna ! : D

Zaczynają się luzy w szkole, ale jeszcze chodzę do rady żeby nie było, że siedzę w domu i się obijam ;p 
Za to nauki już nie ma (pominę, że musze się w piątek poprawiać z niemca, a w czwartek Mundial, więc już to widze jak sie poprawiłam xd) więc mam sporo czasu dla psów. Tak jak wspomniałam wyżej mało ćwiczymy za to dużo bawimy sie. Ewentualnie gdy papisie się zmęczą siadamy w cieniu i cieszymy sie sobą. Fajnie jest tak posiedzieć z psami i po prostu cieszyć się tym, że są. 

Zdałam sobie sprawę ostatnio, że nie wiem co bym zrobiła gdybym ich nie miała. To dzięki nim mam motywacje by wyjśc na dwór i nie siedzieć ciagle przed laptopem. Widząc filmiki innych psio ludzkich teamów mam mega motywację. Zawsze w mojej głowie rodzi się wtedy myśl " Oo a ten pies umie to. Ja pokaże że nie tylko oni mogą się tego nauczyć, ale my też!". Nie chodzi tu oto że zgapiam od innych sztuczki czy coś. Tylko po prostu sama sobie chcę udowodnić, że chcieć to móc. A jaką mam frajdę gdy daną sztuczkę uda się nam opanować po wielu wysiłkach i trudach :)





Powyższe zdjęcia są z dziś. Jakaż była moja radość kiedy po miesiącu czekania na powrót aparatu z naprawy dzis siostra oznajmiła mi, że "aparat odebrałam" ! Może nie robię jakiś wybitnie dobrych zdjęć, ale kocham je robić. A czasem wygląda to dośc śmiesznie (nie żeby coś, ale dziś dowiedziałam się że koleżanka widziała jak klęczę/ lezę na trawie z aparatem i cykam psu foty xD )


A na koniec mała prośba - każdy go przeczytał ten jakże kreatywny post proszony jest o zostawienie komentarza :) Chcę sprawdzić ile osób czyta tego bloga i oczywiście opinia na temat postów mile widziana :)


Pozdrawiamy i życzymy miłego weekendu + miłego czwartku ! :D

3 komentarze:

  1. Ja przeczytałam :-). Super, że już są zdjęcia! Mam słabość do takich czarnych spanielastych (moja taka miała być, ale jak urosła, to się okazało, że bardziej w teriera się wdała ;-)). Ja też ostatnio wychodzę sobie przed dom i z kudłatymi odpoczywam w cieniu drzew. Gdyby nie stada komarów, to bym mogła tak siedzieć i siedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog, będę często zgalądać :)
    PS. zaobserwowałam i liczę na to samo : http://beagle-pikus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że masz już aparat.

    H&F

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)