poniedziałek, 16 czerwca 2014

Spacerowo :)









Zbliżają się wakacje !
Cieszę sie, bo w końcu będę miała więcej czasu dla psów. 
Mam troszkę ambitne plany na wakacje : D

Na pewno w planach mam nauczenie kilku nowych sztuczek Betki i Dżiny i oczywiście zabawę z nimi.

Wczoraj i dzisiaj byłam z Betką na polach. Jak widać na zdjęciu poniżej miejscówki na spacery mamy dośc fajne ^^ Pola są wieeeeelkie i z dala od drogi więc są jak najbardziej bezpiecznie. Martwi mnie tylko, ze w ostatnim czasie pojawia się na nich spora ilośc lisów.




W wakacje często tam chodzę ze swoimi psami lub psami sąsiadki (razem nie chodzimy, bo nasze psy się nie lubią ), wiec zdjęć z tych wakacji na pewno nie braknie ! :D



A tu hopsiająca B. z dziś :)

Jak widać Betka uwielbia spacery po polach. Dżinę zabieram tam rzadziej, bo musze z nią i tak chodzić na smyczy, wiec nie sprawia jej to tyle przyjemności co  Betce. Właśnie dlatego w te wakacje postaramy się nad tym popracować by na tyle jej zaufać żebym mogła spuścić ja ze smyczy wiedząc, ze na pewno do mnie wróci :) trzymajcie kciuki żeby się nam udało :)

To także z dziś :)

A no właśnie rozpisałam się o Betce, a Dzina to co ? :D 
Dżinal żyje i miewa się dobrze. Ostatnio strasznie zaczęła gubić sierść :_: Masakra jakaś. Wszędzie jej kłaki po podwórku latają ;x

Ogółem widzę, że ma ochote ze mna pracować i sprawia jej to wielką radochę. Jak widzi, że chwalę ją za dobrze zrobione ćwiczenie to ogon mało co jej sie nie urwie ;3

A tak lubi spędzać czas kiedy Ola jej nie męczy ^^

I tu ostatnie dwie fotki Betki z wczoraj. Powiem Wam, że robiąc jej zdjęcia strasznie komary mnie pogryzły. Awr...




Tylko 3 komentarze pod ostatnią notką. Może troche wiecej tym razem sie uda ? :)

Miłego dnia ! :)

4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia. Życzę powodzenia w ćwiczeniach z Dżiną :).

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu tak mało zdjęć Dżina? :c
    + 2 ostatnie foty super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia fajnie że macie takie pola :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :). Ja też mam sporo planów na wakacje jeśli chodzi o ćwiczenia z psem :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)