piątek, 11 kwietnia 2014

Recenzja obroży : )

Jako, że już od grudnia jestem posiadaczką obroży od MODNA KOZA więc stwierdziłam, że napiszę o niej recenzję :)

Może zacznę od samej Modnej Kozy- ta zajmuje sie szyciem obroży na miarę. Wystarczy napisać do nich na facebooku w celu ustalenia rozmiaru obroży/wzoru i wyboru płatności i tyle :)
Pani Ania ma super kontakt z zamawiającym. Jest bardzo miła i wyrozumiała.

Wysyłka jest także zaletą. Zamówiłam obrożę i już w niecały tydzień później była u nas ! Także za to wieeelki plusik :)

Ogółem o obroży. 
Obroża mi się bardzo podoba. Ma duże plastikowe zapięcie, które tak samo jak cała obroża jest wytrzymałe.
Moja Betka lubi się plątać wszędzie. Czy to krzaki, czy to rzeka, czy też pola gdzie lubi tarzać sie w błocie- obrożę nosi od grudnia i mimo tego była tylko raz prana (jednak była lekko zabrudzona tak, ze spokojnie wytrzymałaby jeszcze parę miesięcy bez prania). Po praniu materiał nawet troszkę nie ucierpiał i nadal jest w idealnym stanie.
Dżina też parę razy w niej chodziła na spacerze i mimo tego, że czasem lubi się ciągnąć na smyczy to obroży NIC nie jest :)

Wzorów obroży jest wielkie także każdy na pewno znajdzie coś dla siebie i swojego psiaka. Ja jestem z tej obroży bardzo zadowolona i jeśli Wy od nich zamówicie na pewno nie pożałujecie !





Podsumowując 
+Szybka wysyłka
+dobry kontakt (kupujący-sprzedajacy)
+wytrzymałe obroże
+obroże da się regulować 

Ja widzę same plusy i na pewno kiedyś jeszcze kupię z Modnej Kozy obrożę :D



6 komentarzy:

  1. Fajna recenzja ja już od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem obroży z tej firmy.

    Pozdrawiamy Hania&Fiona

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra recenzja. Ja zastanawiam się nad zakupem szelek. Czy Modna Koza robi też szelki?

    Zapraszam na mojego bloga : domnaczterechlapach.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wiedzieć ile za nią zapłaciłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama obroża kosztowała 29 zł (ta akurat ma 2,5 cm) :)

      Usuń

Dziękuję za każde miłe słowa ! :)